Fundația Orange

StoryJumper, o unealtă digitală prețioasă pentru învățători și profesori

Concurs

Angela Maria Vass

Trimis la 14.03.2018

Limbi moderne
LIMBI MODERNE, VI MEDIU PREDARE, CONSOLIDAREA CUNOȘTINȚELOR, EVALUARE

Aplicația storyjumper.com se poate folosi cu succes cu elevii din toate ciclurile de învățământ și se poate adapta la orice disciplină de studiu.



Proiecte didactice


Documente


Aplicația storyjumper.com se poate folosi cu succes cu elevii din toate ciclurile de învățământ și se poate adapta la orice disciplină de studiu.
La sfârșitul acestei activități, elevii au fost capabili:
1. să dezvolte atitudini pozitive față de exprimarea scrisă;
2. să dobândească abilități de scriere pe calculator (tehnoredactare) prin construirea unei cărți ilustrate pe site-ul www.storyjumper.com;
3. să evalueze critic calitatea poveștilor colegilor lor, utilizând criteriile de evaluare propuse de profesor.


Angela Maria Vass, profesor de Limbi moderne

Școala Gimnazială Nr. 49, Romania, Bucuresti, București

Trimis la 14.03.2018 - 13:31


Materiale similare

The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland

Limbi moderne
LIMBI MODERNE, VI

„Învățarea este optimizată atunci când se bazează pe cunoaștere și experiențe anterioare ale elevilor care le permit acestora să lege ceea ce știu deja de noile informații care trebuie învățate” (Roth, 1990). Metoda pe care am folosit-o în predarea lecției a fost „Știu / vreau să știu / am învățat”.

Proiect unitate de învățare „Mes vacances”

Limbi moderne
LIMBI MODERNE, VI

Proiectarea unei unități de învățare pentru clasa a VI-a la Limba franceză, L2. Proiectul cuprinde 3 lecții digitale și un test digital. Temele vizate sunt mijloace de transport, exprimarea preferințelor, activități în vacanță, scrierea unei cărți poștale.