Fundația Orange

Concurs


 

Perioada de înscriere a materialelor în concurs s-a încheiat pe 24 aprilie 2017. Toate materialele primite care au fost validate științific au fost publicate pe platformă.

În total, au fost acceptate 114 înscrieri în concurs. Acestea acoperă o gamă largă de materii pornind de la Matematică, Limbi străine și TIC, cele mai des abordate subiecte, și ajungând până la Limba Română, Istorie, Geografie, Biologie, Fizică, Chimie și Educație civică.

Materialele acceptate se află acum în etapa de jurizare.

Câștigătorii celor 10 premii Digitaliada vor fi anunțați în luna iunie.

Reamintim că premiul de popularitate se acordă în funcție de votul publicului. Toți cei interesați pot vota materialul preferat prin acordarea unui punctaj de la 1 la 5 steluțe pe platforma Digitaliada, pana la data de 31 mai 2017.

În cazul în care vor fi mai multe materiale care vor primi același număr de steluțe pe platforma Digitaliada, acestea vor fi departajate prin numărul de aprecieri, distribuiri și comentarii (like, share and comment) înregistrate pe pagina de Facebook a Digitaliada.

Votează materialele educative preferate înscrise în concursul Digitaliada și dă o șansă educației digitale!

*** 

Concursul #Digitaliada este derulat de către Fundația Orange pentru a încuraja dezvoltarea și promovarea materialelor educaționale digitale.

În cadrul acestui concurs vor fi premiate cele mai inovative materiale educaționale digitale ce pot fi utilizate în mod liber și gratuit în lucrul cu elevii la clasă. 

Participarea la concurs este condiționată de completarea formularului dedicat și de încărcarea pe platformă a unor materiale originale. Pot fi depuse aplicații software, conținut digital de tip video/imagine și planuri de lecție. Fiecare participare la concurs presupune în mod obligatoriu încărcarea pe platformă a cel puțin un material dintre cele indicate.

Persoanele sub 18 ani nu pot înscrie materiale și nu pot participa la concurs. 

 

Pentru mai multe informații despre condițiile de participare și modul de desfășurare a concursului vă rugăm să consultați regulamentul de concurs.


Consultă regulamentul de concurs



COPILĂRIA ESTE PARADISUL

ROMÂNĂ, INFORMATICĂ ŞI TIC, ALTA DISCIPLINĂ, V, VI, VII, VIII

Lecția își propune ca elevii să se bucure de cele două caracteristici fundamentale ale copilăriei universale – lipsa de griji și jocul continuu, astfel încât aceștia își păstreze candoarea propriei vârste. Un alt obiectiv este de a sensibiliza sufletul elevilor prin cunoașterea diferitelor modalități de transmitere a unor mesaje prin forme (sculptură), culori (pictură), prin linii, priviri, etc. Aplicația se bazează pe noua tehnologie Office Mix și se află pe Internet la adresa - https://mix.office.com/watch/xf0v43z0bwb6 Utilizarea ei conduce la o lecție creativă, interactivă, dinamică.

Mai mult
Tănăsescu Gabriela-Violeta
Școala Liceul Teoretic

ROLUL NOILOR TEHNOLOGII ÎN STIMULAREA CREATIVITĂȚII ELEVILOR ÎNTRE IMAGINEA PICTURALĂ DE ȘEVALET ȘI IMAGINEA PICTURALĂ DIGITALĂ

INFORMATICĂ ŞI TIC, V, VI, VII

Prezenta lucrare ,,Rolul noilor tehnologii în stimularea creativității elevilor între imaginea picturală de șevalet și imaginea picturală digitală” dorește a fi o contribuție la mai buna cunoaștere și înțelegerii a imaginii vizuale cât și a culorilor, își propune să realizeze un studiu aplicat artelor vizuale, prin comparația celor două imagini picturale, cea de șevalet și cea digitală, pentru a putea realiza anumite relații, rapoarte și suprapuneri ale acestora.
Activitatea didactică la clasă, mi-a permis să pun în practică o serie de mijloace și procedee de utilizare a noilor tehnici ce pot îmbogăți calitatea și expresivitatea lucrărilor copiilor și a cunoștințelor lor despre artă plastică.

Mai mult
alinarti@yahoo.com
Școala Gimnaziala nr 11 -13, Botoșani

Lecții matematică clasa a V-a sem. I

MATEMATICĂ, V

Lecții video

Mai mult
Sorin Borodi
Școala Liceul Teoretic , Cluj

Vânătoare de comori. Pronumele complement

LIMBI STRĂINE, VII, VIII

Jocul constituie un puternic suport motivațional în procesul de învățare, mai ales dacă e vorba de gramatică, iar activitățile ludice de tipul ”Vânătorii de comori” conferă un plus de atractivitate pentru elevi.
Acest joc îi provoacă să își verifice cunoștințele referitoare la pronumele complement direct și indirect înainte de a ajunge la comoară
Activitate ideală pentru fixare și evaluare

Mai mult
Elena Buric
Școala Colegiul Dobrogean , Tulcea

"La routine de Monique" Prezentare audio a activităților cotidiene

LIMBI STRĂINE, VI

Aplicația "La routine de Monique" propune un model de exprimare în limba franceză a activităților cotidiene.
Poate fi folosită la clasă ca activitate de înțelegere, de fixare a prezentului indicativ, a grupului nominal, a adjectivului posesiv, a adjectivului calificativ, a exprimării orei, etc,
Asocierea frazei scrise cu înregistrarea audio facilitează studiul individual al elevului.

Mai mult
Elena Buric
Școala Colegiul Dobrogean , Tulcea

"Elise et sa routine quotidienne" Un model video de prezentare a activităților cotidiene

LIMBI STRĂINE, VI

Acest video propune elevilor un model simplu de exprimare scrisă/orală a activităților cotidiene și reprezintă un suport pentru recapitularea prezentului indicativ (diateza activă și reflexivă), ca și pentru exprimarea orei în limba franceză.

Mai mult
Elena Buric
Școala Colegiul Dobrogean , Tulcea