Fundația Orange

Concurs


 

Perioada de înscriere a materialelor în concurs s-a încheiat pe 24 aprilie 2017. Toate materialele primite care au fost validate științific au fost publicate pe platformă.

În total, au fost acceptate 114 înscrieri în concurs. Acestea acoperă o gamă largă de materii pornind de la Matematică, Limbi străine și TIC, cele mai des abordate subiecte, și ajungând până la Limba Română, Istorie, Geografie, Biologie, Fizică, Chimie și Educație civică.

Materialele acceptate se află acum în etapa de jurizare.

Câștigătorii celor 10 premii Digitaliada vor fi anunțați în luna iunie.

Reamintim că premiul de popularitate se acordă în funcție de votul publicului. Toți cei interesați pot vota materialul preferat prin acordarea unui punctaj de la 1 la 5 steluțe pe platforma Digitaliada, pana la data de 31 mai 2017.

În cazul în care vor fi mai multe materiale care vor primi același număr de steluțe pe platforma Digitaliada, acestea vor fi departajate prin numărul de aprecieri, distribuiri și comentarii (like, share and comment) înregistrate pe pagina de Facebook a Digitaliada.

Votează materialele educative preferate înscrise în concursul Digitaliada și dă o șansă educației digitale!

*** 

Concursul #Digitaliada este derulat de către Fundația Orange pentru a încuraja dezvoltarea și promovarea materialelor educaționale digitale.

În cadrul acestui concurs vor fi premiate cele mai inovative materiale educaționale digitale ce pot fi utilizate în mod liber și gratuit în lucrul cu elevii la clasă. 

Participarea la concurs este condiționată de completarea formularului dedicat și de încărcarea pe platformă a unor materiale originale. Pot fi depuse aplicații software, conținut digital de tip video/imagine și planuri de lecție. Fiecare participare la concurs presupune în mod obligatoriu încărcarea pe platformă a cel puțin un material dintre cele indicate.

Persoanele sub 18 ani nu pot înscrie materiale și nu pot participa la concurs. 

 

Pentru mai multe informații despre condițiile de participare și modul de desfășurare a concursului vă rugăm să consultați regulamentul de concurs.


Consultă regulamentul de concurs



Dicționar interactiv de geometrie

MATEMATICĂ, VI, VII

Noțiuni de geometrie plană

Mai mult
Sorin Borodi
Școala Liceul Teoretic , Cluj

(Mențiune) Noțiuni de trigonometrie

MATEMATICĂ, VI

Aplicație utilizată la predarea noțiunilor de trigonometrie din clasa a VII a. Aplicația se descarcă de pe site-ul https://sites.google.com/site/informathgim/home, secțiunea "Geometrie" , pagina "Lecție trigonometrie" sau puteți folosi link-ul https://drive.google.com/file/d/0Bx2y0mOT9TZ3bE85amlCMkJ5MWM/view. După descărcare se dezarhivează și se utilizează după cum este exemplificat în clipul de mai jos.

Mai mult
Huțuleac Ovidiu
Școala Gimnazială Stroiești, Suceava

"Vocabulaire animé de la maison. Imagier" Locuința. Vocabular interactiv

LIMBI STRĂINE, VI

Prezentarea interactivă "Vocabulaire animé de la maison" oferă profesorilor de limba franceză un suport dinamic pentru predarea lexicului locuinței sau pentru activități de fixare a acestor elemente de vocabular. Asocierea rapidă imagine-cuvânt facilitează învățarea rapidă a lexicului.
La clasă, într-un cabinet multimedia, profesorul poate solicita elevilor să lucreze pe grupe (fiecare pagină reprezentând un grup)
Această aplicație este ușor de folosit și pentru elevi, ca activitate independentă

Mai mult
Elena Buric
Școala Colegiul Dobrogean , Tulcea

Sway- aplicația cu care să partajați conținut interactiv

MATEMATICĂ, ISTORIE, INFORMATICĂ ŞI TIC, LIMBI STRĂINE, ALTA DISCIPLINĂ, V, VI, VII, VIII

Sway este o aplicație nouă de la Microsoft Office cu care să creați și să partajați rapoarte interactive, proiecte educationale, prezentări, buletine informative, rapoarte și multe altele

Mai mult
Duma Cornel-Lucian
Școala Scoala Gimnaziala Speciala Caransebes , Caraș-Severin

Teorema lui Pitagora - exersare

MATEMATICĂ, VII

Interactiv, învățare și exersare

Mai mult
Sorin Borodi
Școala Liceul Teoretic , Cluj

Altă întrebare

ROMÂNĂ, MATEMATICĂ, ISTORIE, GEOGRAFIE, FIZICĂ, CHIMIE, INFORMATICĂ ŞI TIC, BIOLOGIE, LIMBI STRĂINE, V, VI, VII, VIII

Altaintrebare.org este o aplicație gratuită în curs de dezvoltare, disponibilă atât pe web cât și pe mobil, ce își propune să devină o soluție educațională digitală completă, care să acopere toate disciplinele de învățământ și toți anii de studiu ai elevilor (I - XII). O revoluție în modul de a învăța, dar și o metodă didactică alternativă folosită de profesori la clasă.

Altaintrebare.org oferă într-un mod ușor accesibil, structurat pe ani de studiu, materii, capitole și lecții, toate uneltele necesare: exerciții, teorie (tutoriale video și text), teste de evaluare, jocuri, statistici, urmărirea progresului. Toate direct de pe telefonul mobil.

website: http://www.altaintrebare.org

Mai mult
Ana Ungureanu
Școala Valea Lupului, Iași