Digitaliada vă pune la dispoziție materiale didactice în format digital, ce pot fi folosite în predarea oricărei discipline școlare de la clasele I-VIII.
Aceste resurse au fost înscrise în primele 6 ediții ale concursului de materiale digitale educaționale și au fost validate științific de membrii juriului.
Utilizând filtrele de mai jos, poți căuta materiale indicând disciplina, clasa, categoria, tipul de lecție, gradul de dificultate sau județul, poți vizualiza materialele educaționale digitale după unul sau mai multe criterii.
Materialul reprezinta un joc prin intermediul căruia elevii recunosc si diferențiază cele două categorii de substantive: proprii și comune.
Cojocaru Iuliana Daniela
Școala Profesională ”Areta Teodorescu”, Ialomița
Materialul creat sub formă de site are ca scop realizarea unei colecții de teste pentru recapitularea noțiunilor importante la finalul clasei a III-a.
DanaPopaArta
Sibiu
Lumea modernă, dominată de tehnologie lasă din ce în ce mai puțin spațiu pentru manifestarea creativității elevilor, pentru ca ei să poată aborda într-o viziune unitară aspecte ale științei și ale artei. Am încercat realizarea unui proiect didactic care să îmbine noțiunile științifice și artistice.
Brăescu Georgeta Mirela
Colegiul Național „Gheorghe Roșca Codreanu”, Vaslui
Videoclipul este util în însușirea, consolidarea și evaluarea noțiunilor despre substantiv, în special substantivele defective de număr. Materialul îmbină diferite competențe precum: lingvistică, culturală, matematică și digitală. Este ușor de accesat, doar utilizând linkul.
Lenuța Kondratovici
Școala Gimnazială „Sf. Ilie”, Harghita
Aceasta este o lecție în limba englezã pentru elevii de liceu pe linia Cambridge care au ales muzica drept obiect de examen. Este o lecție care poate fi folositã și pe linie româneascã la clasele a VI-a și a VII-a de la școlile vocaționale sau generale.
Cojocaru-Spînu Ramona
Paradis International College, Iași
În următorul material video sunt prezentate articole de mobilier, de bază, ale casei. Imaginile sunt însoțite de cuvinte reprezentând respectivele obiecte cât și pronunția acestora în limba engleză. Acest material se adresează elevilor din clasele a II-a si a III-a.
Stefan Mihai Octavian
Scoala Profesionala Traian, Ialomița
Materialul oferă informații necesare elevilor care se pregătesc să intre în domeniul profesional și tehnic , specializarea Ospătar(chelner) vânzător în alimentație. Este prezentat vocabularul obiectelor de inventar si imaginile aferente.
Stefan Raluca Adelaida
Școala Profesională ”Areta Teodorescu” Grivița, Ialomița
Este o activitate desfășurată la nivelul clasei pregătitoare, care îmbină armonios tradiționalul cu modernul. Vizează o recapitulare a literelor învățate, la disciplina Comunica în limba română.
Galben Ileana
Liceul Teoretic „Radu Petrescu” , Bistrița-Năsăud
Lecția video “Portativul în mediul înconjurător” - construită în versuri - face parte din Unitatea: Elemente de limbaj muzical și se adresează clasei a IV-a.
Mazilu Marius
Operator și Editor video, București
Romania intra in 1916 de partea Antantei in razboi.Sunt invinsi de bulgari,ca un an mai tarziu sa obtina victorii mari impotriva germanilor.Pe atunci,la tronul Romaniei se aflau Regina Maria si Ferdinand I.
Razboiul a lasat urme mari pe teritoriul Romaniei ,multi copii ramanand orfani.
valerubombardieru
Iași
Materialul este un proiect didactic al unei lecții mixte pentru clasa a VI-a ce are ca temă Textul descriptiv în versuri. Respectă programa de limba și literatura română actuală (OMEN nr.3393 / 28.02.2017) și folosește ca text suport „Balul pomilor” de Dimitrie Anghel.
Daniela-Aurora Ghiță
Școala Gimnazială Nr. 1, Galați
Propun câteva jocuri/simulări interactive PhET, create pe platforma Nearpod, pentru disciplina matematică.
Tudor Octavian
Dâmbovița