Constantin Ichim este profesor de TIC și directorul Școlii Gimnaziale „Samson Bodnărescu” din Gălănești. Astăzi ne povestește din experiența sa ca formator pentru cursul acreditat Digitaliada pentru cadrele didactice din învățământul preunivesitar.
Constantin Ichim este profesor de TIC și directorul Școlii Gimnaziale „Samson Bodnărescu” din Gălănești. Astăzi ne povestește din experiența sa ca formator pentru cursul acreditat Digitaliada pentru cadrele didactice din învățământul preunivesitar.
Anișoara Apostu este profesoară de informatică și TIC la Școala „Dimitrie Luchian” din Piscu, Galați și formator Digitaliada. Am invitat-o să ne împărtășească motivația sa și impresiile după primele grupe de curs încheiate.
Săptămâna aceasta revenim la poveștile școlilor Digitaliada și ne oprim la Școala Gimnazială Nicolae Bălcescu din județul Bacău, pentru a descoperi ce au însemnat cei patru ani de program pentru profesori și elevi.
Astăzi vorbim cu Aura Bârdeș, profesoară de matematică și TIC la Școala Gimnazială Corbii Mari din Dâmbovița și formator Digitaliada pentru cursul acreditat „Dezvoltarea și evaluarea competențelor elevilor prin utilizarea instrumentelor digitale”.
Săptămâna aceasta ne oprim în județul Iași, la Școala Gimnazială din Muncelu de Sus, pentru a povesti despre ce a însemnat Digitaliada pentru profesori și elevi, dar și provocările pe care i-a motivat să le depășească.
Școala Gimnazială „Dimitrie Negruțiu” din Pogonești s-a implicat mereu în proiecte educative, „dar niciunul de amploarea Digitaliadei”, mărturisește chiar doamna directoare Cristina Păvălescu, după aproape 4 ani plini de schimbări pozitive.
Toți profesorii de gimnaziu și o parte din învățătorii din Școala Gimnazială Nr. 1 din Grivița, județul Galați, și-au desfășurat orele online în perioada pandemiei pe platforma Digitaliada de Învățare și Testare online.
Magdalena Joița este profesoară de matematică la Școala Gimnazială Nr. 156 din București și se implică de 5 ani în formarea profesorilor. Începând de anul acesta, s-a alăturat echipei de formatori Digitaliada și azi ne povestește din experiența sa.
Poveștile Digitaliada ne-au arătat adesea că elevii s-au adaptat mai rapid la schimbările aduse de program. La fel și în Școala Gimnazială Nr. 1 din Grivița, Galați, copiii sunt cei care se bucură poate cel mai mult că folosesc tehnologia la ore.
Așa cum ne spun mulți profesori din proiect și nu numai, și pentru colegii de la Școala Gimnazială Recea platforma Digitaliada de Învățare și Testare online a fost cel mai mare beneficiu care i-a ajutat, mai ales pe durata pandemiei.
Gabriela Udrea are 55 ani și, după premiul #Digitaliada, am invitat-o să ne povestească despre trecerea de la tradițional la online și despre perseverență, motivație și pasiune. Vă lăsăm să descoperiți totul în articolul scris de doamna profesoară.
Săptămâna aceasta ne oprim la Școala Gimnazială Recea, unde – așa cum ne povestește doamna directoare Veronica Cornelia Oneț – tot mai mulți profesori intră în laboratorul digital pentru a folosi tehnologia la ore.