Fundația Orange

Concurs


 

Perioada de înscriere a materialelor în concurs s-a încheiat pe 24 aprilie 2017. Toate materialele primite care au fost validate științific au fost publicate pe platformă.

În total, au fost acceptate 114 înscrieri în concurs. Acestea acoperă o gamă largă de materii pornind de la Matematică, Limbi străine și TIC, cele mai des abordate subiecte, și ajungând până la Limba Română, Istorie, Geografie, Biologie, Fizică, Chimie și Educație civică.

Materialele acceptate se află acum în etapa de jurizare.

Câștigătorii celor 10 premii Digitaliada vor fi anunțați în luna iunie.

Reamintim că premiul de popularitate se acordă în funcție de votul publicului. Toți cei interesați pot vota materialul preferat prin acordarea unui punctaj de la 1 la 5 steluțe pe platforma Digitaliada, pana la data de 31 mai 2017.

În cazul în care vor fi mai multe materiale care vor primi același număr de steluțe pe platforma Digitaliada, acestea vor fi departajate prin numărul de aprecieri, distribuiri și comentarii (like, share and comment) înregistrate pe pagina de Facebook a Digitaliada.

Votează materialele educative preferate înscrise în concursul Digitaliada și dă o șansă educației digitale!

*** 

Concursul #Digitaliada este derulat de către Fundația Orange pentru a încuraja dezvoltarea și promovarea materialelor educaționale digitale.

În cadrul acestui concurs vor fi premiate cele mai inovative materiale educaționale digitale ce pot fi utilizate în mod liber și gratuit în lucrul cu elevii la clasă. 

Participarea la concurs este condiționată de completarea formularului dedicat și de încărcarea pe platformă a unor materiale originale. Pot fi depuse aplicații software, conținut digital de tip video/imagine și planuri de lecție. Fiecare participare la concurs presupune în mod obligatoriu încărcarea pe platformă a cel puțin un material dintre cele indicate.

Persoanele sub 18 ani nu pot înscrie materiale și nu pot participa la concurs. 

 

Pentru mai multe informații despre condițiile de participare și modul de desfășurare a concursului vă rugăm să consultați regulamentul de concurs.


Consultă regulamentul de concurs



(Mențiune) Verbul AVOIR la prezent indicativ. Conținut online interactiv

LIMBI STRĂINE, V

Aplicația oferă profesorilor de franceză și elevilor un suport online interactiv de predare-învățare a prezentului indicativ al verbului AVOIR. Conține o schemă de conjugare, exerciții de asociere cu imagini, quiz și text de completat.
La final, fiecare elev își poate vedea scorul, ceea ce face ca această aplicație să fie un excelent instrument de evaluare-autoevaluare.

Mai mult
Elena Buric
Școala Colegiul Dobrogean , Tulcea

Generatoare de probleme

MATEMATICĂ, V, VI, VII, VIII

Aplicațiile generează probleme din diverse capitole ale matematicii de gimnaziu. Aceste probleme, de fiecare dată altele, sunt însoțite de răspunsuri. Totodată, utilizatorul poate alege numărul de probleme din care este compus testul și poate lista conțtinutul. Aplicațiile funcțtionează pe PC / laptop.

Mai mult
Sorin Borodi
Școala Liceul Teoretic , Cluj

Demonstrații fără cuvinte

MATEMATICĂ, V, VI, VII, VIII

Ilustrări vizuale care conduc la demonstrarea unor reguli sau formule matematice. Unele dintre acestea vizează pregătirea pentru performanță.

Mai mult
Sorin Borodi
Școala Liceul Teoretic , Cluj

Décrire des objets

LIMBI STRĂINE, V

Lectie de achizitie a unor elemente de descriere a obiectelor in limba franceza

Mai mult
Ecaterina Ivanov
Galați

(Mențiune) TEST-MATEMATICA CLASA a V-a -semestrul I

MATEMATICĂ, V

fisierul original este pe GOOGLE DRIVE
https://drive.google.com/file/d/0B8d9erxK_mM4TWNHcE5ZTHJqRFE/view?usp=sharing

scrisa in POWERPOINT VBA 2013
capitolul 1 numere naturale
scrierea si citirea numerelor naturale
ecuatii
probleme
media aritmetica
probleme
test cu punctaj

Mai mult
Grigore Daniela Corina
Școala Scoala Gimnazaila Nr 39 , Constanța

MATEMATICA CLASA A V-A -FRACTII-SEMESTRUL II

MATEMATICĂ, V

FRACTII ORDINARE
DEFINITIE, EXEMPLE SI EXERCITII
CLASIFICAREA FRACTIILOR-DEFINITIE, EXEMPLE SI EXERCITII
FRACTII ECHIVALENTE -DEFINITIE, EXEMPLE, EXERCITII
PROBLEME

Mai mult
Grigore Daniela Corina
Școala Scoala Gimnazaila Nr 39 , Constanța