Fundația Orange

Poziții relative a două plane în spațiu

Alte resurse

Digitaliada

Trimis la 15.11.2017

Matematică
MATEMATICĂ, VIII

Echipa Digitaliada vă propune un proiect didactic pentru clasa a VIII-a, privind vizualizarea și construirea planelor în cele trei poziții: suprapuse, secante și paralele, din diverse unghiuri.



Proiecte didactice


Documente


Proiect didactic realizat de Monica Maria Popovici, profesor Digitaliada, revizuit de Ioan Popa, profesor Digitaliada.

Textul și ilustrațiile din acest document sunt licențiate de Fundația Orange conform termenilor și condițiilor licenței Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0) care poate fi consultată pe pagina web https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/. Pus la dispoziție în cadrul programului Digitaliada.

În această lecție, elevii vor învăța, utilizând jocul GeoGebra Maths Calculators, cum să identifice, în cazul principalelor corpuri geometrice, care sunt pozițiile a două plane în spațiu, cum să construiască în GeoGebra plane, marcând trei puncte necoliniare și cum să verifice ipoteza și concluzia teoremei „fierăstrăului” și a „acoperișului”, pe diferite configurații.

Utilizând jocul GeoGebra Maths Calculators, elevii vor vizualiza și construi pe tabletă plane în cele trei poziții: suprapuse, secante și paralele, din diverse unghiuri.


Alte informații

Clasa a VIII-a - Identificarea pozițiilor a două plane în spațiu, utilizând aplicația GeoGebra Maths Calculators.


Digitaliada, profesor de Matematică

Romania, București

Trimis la 15.11.2017 - 12:39


Materiale similare

Marțișoare matematice

Matematică
MATEMATICĂ, V, VI, VII, VIII

Acest material se adresează elevilor din clasele V-VIII, material care vine în ajutorul profesorilor și elevilor cu scopul de a ușura înțelegerea profundă a unor concept matematice de bază și de a ușura aplicarea acestora în viața de zi cu zi.

A Háromszögek

Matematică
MATEMATICĂ, VI, VIII

A következő oktatóprogram lehetőséget ad a Háromszögek fejezet átismétlésére, játékos formában.